.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت به توقف هیچ نشریه ای نمی اندیشد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: به توقیف هیچ نشریه‌ای نمی‌اندیشیم و به اصلاح فکر می کنیم.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی رستمی در نشست تجلیل از مدیران رسانه‌های مازندران با اشاره به سالروز آزادگان، اظهار کرد: کشور عراق در هشت سال جنگ تحمیلی با ایثارگری‌هایی که رزمندگان داشتند نتوانست بر این کشور پیروز شود و صدام به زباله‌دان تاریخ پیوست.

وی با بیان اینکه شکست همه قدرت های بزرگ در دوران جنگ یک معجزه بود، افزود: در برجام نیز لغو همه قطعنامه‌ها و حذف فضای جنگ بر سر ملت به رسمیت شناختن فعالیت های هسته ای از دستاوردهای برجام بود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس رشادت های فراوانی از سوی رزمندگان انجام شد، تصریح کرد: دشمنان با جنگ نرم و تبلیغات کاذب بسیار تلاش کردند تا آزادگان را به گروهک های منافقان متصل کنند که موفق نشدند.

یونسی با اشاره به اینکه برای سازندگی کشور مهمترین دلیل وحدت است، خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های یک جامعه مشارکت مردم در تصمیمات سیاسی و ارتباط متقابل مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه مردم در حکومت اسلامی باید خیرخواه حکومت باشند، اظهار کرد: ساماندهی اقتصادی، ایجاد امنیت، تلاش در توسعه همه جانبه امور انسانی، عمران و آبادانی کشور و برابری و عدالت از وظایف دولتمردان در توسعه یک جامعه است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه امام علی(ع) بر عقل گرایی و رشد علم و دور کردن متملقان و چاپلوسان تاکید داشت، افزود: عقل و علم باید بر اساس ارزش های دینی باشد و گسترش دانایی از وظایف دولت ها است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بیان کرده است که به توقیف هیچ نشریه‌ای نمی‌اندیشیم و به اصلاح فکر می کنیم، افزود: برخورد ملایم و نرم با مردم از ویژگی حکومت علی(ع) بود و حق‌گویی در عین انصاف و مصلحت از وظایف رسانه‌ها است.

یونسی گفت: نباید پاسداشت از رسانه را به یک روز بدانیم و مسئولان در جلسه‌های شهرستانی در صورت امکان از خانواده رسانه‌ها دعوت شود.

وی افزود: نقش خبرنگاران در توسعه جامعه غیر قابل انکار است و رسانه‌ها باید دلسور فرهنگ، جامعه، اقتصاد و ایران باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه رسانه به عنوان وجدان بیدار اجتماعی حق آگاه شدن مردم را به رسمیت شناختند و مردم هم حق آگاهی یابی را از طریق رسانه ها به رسمیت می شناسند.

وی نقش نظارت رسانه‌ای را مهم ترین رسالت رسانه در دنیای امروز دانست و ادامه داد: رسانه ها باید با ایجاد امیدواری، شادابی، نشاط موضوع‌های جامعه و عملکرد دولت را با قلم زیبا با تصویر عکس و فیلم و نوشته به مردم برسانند.

یونسی گفت: رسانه جزء فرهنگ جهانی و انسانی از ارکان آزادیخواهی و دموکراسی است و همه رسانه ها از سنتی ترین و مدرن ترین نقش مهمی را اجرا می کند.

وی افزود: رسانه‌ها بازتاب دهنده ایده‌ها و خواسته‌های اجتماعی و تدوین گر اندیشه وسلایق سیاسی هستند و باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنند و قدرت تحلیل و راهکار داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه رسانه ها باید روح آزادی خواهی و آزاد اندیشی را در جامعه ترویج کنند، اظهار کرد: باید رسانه ها سیاست های خبری خود را شفاف کرده و مسئولان وظیفه دارند در حل مشکلات رسانه‌ها تلاش کنند.

وی افزود: امروز قلم خبرنگاران سلاح رزمندگانی است که در خط اول دشمن می جنگند و باید با وجود سلایق و اختلاف نظر به تحکیم روابط بین مسئولان بیندیشند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به کتاب خود با عنوان «ژاپن و برنامه‌های توسعه» افزود: ژاپن در جنگ جهانی دوم با خاک یکسان شد و همدلی آنان سنگ بنای توسعه و بهبود وضعیت معیشت مردم ژاپن بود.

وی افزود: برجام یکی از افتخارت انقلاب اسلامی است و تاریخ به خود ندیده که یک کشور در برابر 5 کشور، با قدرت بایستد و این هنر انقلاب اسلامی است.

یونسی گفت: واحدهای تولیدی مظلومانه تلاش می کنند و من دست همه آنها را می بوسم.

 منبع:ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.